En liten uppdatering i allt stressande.

Jag har inte skrivit på några dagar. Men jag har haft det så stressigt med skolan att jag helt enkelt inte hunnit titta på datorn och tänka ut några betydelsefulla inlägg. Jag gjorde kemiprov i onsdags. Det gick bra iallafall. Och idag har jag redovisning så har pluggat till det också. Får hoppas att det går bra. 
 
Det är fredag idag iallafall. Så himla härligt. Fast jag känner att jag knappt orkar med den här skoldagen. Är helt slutkörd. 

Ikväll ska jag till Andreas och käka tacos och mysa med honom. Var hos honom i ondags och igår. Vilket jag också verkligen behövde. 

Aja, nu har jag skrivit iaf. 

Hahaha, jävla muminluder. 

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Haha, nu fick du mig att tänka på "muminluder" xD



sv. Jag kan verkligen förstå det -- kanske mer än du tror -- och jag tycker att det är så synd att du ska behöva känna så.

Jag vet att vi inte känner varandra, men om det skulle vara något finns jag alltid till hands...

2010-03-12 @ 14:37:18
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Anna

Gumman jag vill vara med dej någon dag :D Ante får dela med sej ! <3

2010-03-12 @ 15:33:12
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0