Från sömntuta till piggsvin.

Lördag idag. Jag ska då först på stan med Annah. Sedan äta en jävligt go middag hos henne, mm! Sen blir det bio med båda Annorna, det ska bli så himla mysigt! Sedan ska man krypa ner i Annas sköna säng och mysa med henne, hihi!

Igår när jag satt här så somnade min älskade man, haha. Han var så söt, pratade i sömnen och dreglade. Sen när jag väckte honom var han dödstrött. Men envis som jag var ville jag inte gå och sova så vi slog igång en film, Gamer. Om man säger så här, jag somnade efter tjugo minuter. Sen vaknade jag efter jag vet inte hur många minuter. Då ville jag gå och sova. Men lilla Andreas var pigg som ett piggsvin så han hade väldigt svårt att somna. Då sa jag welcome to my world. För annars är det jag som inte vill gå och sova för att jag är för pigg eller helt enkelt inte kan sova pågrund av mina sömnproblem. Då är det jag som får ligga vaken medans han snarkar vid min sida. Nu var det jag som sloknade direkt.

Men imorse då. Han vaknade halv 7 (!) och kunde inte somna om. Fan heller tänkte jag, jag ska sova! Så som den nörd han är så satte han sig på datorn och spelade medans jag sov vidare till halv 10. Haha, han tyckte att jag var så söt när jag sovit för jag har sträckt mig en massa och sedan krypt ner under täcket så att jag inte synats hela tiden, haha.

Och nu ska jag börja göra mig iordning för att ta bussen in till centrum för att shoppa loss med Annabanana! ;) <3

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Du hade en något annorlunda kväll :p



sv. Det är för att det stämmer så väl :)

2010-03-13 @ 16:07:49
URL: http://liisiish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0