I saw it again. ;)

Min kära vän Sandra ringde på torsdagkväll och ville ha med mig och Andreas på bio med henne och en killkompis. Och det gjorde vi igår. Haha, gissa vilken film vi såg? Remember Me såklart! ;) Det gjorde absolut ingenting att se den igen, för den är så himla underbar! Rob in my heart, haha. Nu är jag så där k*t igen, hahaha. Så nu vill jag pussa ännu mer på Andreas! Ska ta och göra det! Snart.

Lördag idag då. Jag måste tyvärr plugga lite idag. Usch, fy och blä. Skola in my ass.

Snart ska vi åka på storheden och handla. Och New Moon har kommit ut på DVD idag, så den ska jag inhandla om jag hittar den. ;)

Nu blir det massor med pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0