Jag är olydig.

Idag skulle vi egentligen på en UF-mässa i Boden. Men vi tjejer orkade verkligen inte när man typ skulle vara tillbaka till klockan fem. Då är jag inte hemma föränns halv sju. Så vi släpade våra rövar till stan och gick och kikade. Vero Moda hade öppnat igen efter att ha renoverat hela butiken och MAN vad mycket folk det var. Men mycket fint blev det. Och olydig som är jag så kommer jag nu hem med tre påsar efter vårat äventyr på stan. Med alldelens för dyra kläder. Men de är sååååååå fina! Nu måste alla hjälpa mig att hålla i mina pengar, får inte slösa nå mer!

Min bror har kalas nu för sina kompisar när han har fyllt år. Så det är fullt hus. Jag kommer sitta och plugga hela kvällen. Dö.

Men imorgon är det fredag! Och då ska min snygging till fästman bjuda mig på middag, mums och mys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0