På bra humör.

Redovisningen gick ganska bra. Jag blir alltid lite smånervös när jag ska redovisa. Det var inga problem i högstadiet för då kände man alla i klassen. Nu på gymnasiet så går man ju olika kurser och känner inte alla i kursen. Och jag skulle dessutom prata om puperteten och en fördjupning om mens, haha. Men jag fick bra kritik av mina vänner efter letionen. De tycker att jag ska börja jobba på ungdomsmottagningen för att jag är mycket roligare att lyssna på än tanterna som jobbar där, haha. Det är ju alltid bra att veta. ;)

Jag måste också nämna att jag åt mitt första skrov igår efter att jag piercat tungan. Det var inget max-skrov, men det var ett skrov och ojojoj vad jag njööööt!

Imorgon blir det att mysa med annabanana. Vi ska gå på stan, sen göra fläskfilé i jordnötsmarinad, det vi åt på tjejkvällen hos henne för nån vecka sedan, mmm! Sedan ska vi gå på bio och se Remember me, mmm på det också. Robban in my heart. ;)

Och dessutom har Eclipse trailen släppts, grrrrrr! Jag blir faktiskt lite sugen på att läsa om böckerna igen, för tredje gången. ;) När alla filmer kommer ut ska vi tjejer definitivt ha ett twilight maraton, hos annabanana med hennes ljudsystem och feta tv, höhö.

Ja, jag är på väldigt bra humör just nu. Men jag är ju som sagt med min älskade Andreas. Han ligger i sängen och tittar på mig med dom där ögonen som säger: gud vad jag älskar dig. *smälter*
Hm, tittade just åt hans håll, han låg och blunda den jävlen, haha.

Kommentarer
Postat av: Lisa ^^

Åh, jag vill se Remember Me ^^



sv. Jo, jag vet själv hur det är och det är därför jag försöker se det positiva i så mycket som möjligt -- saknaden kommer alltid finnas, men jag vill inte vara fången i den. Därför fokuserar jag mycket på vädret när det är soligt och såklart mina vänner som betyder allt för mig. Det är sådant som får mig att fungera.

Tack föresten :)

2010-03-12 @ 19:42:05
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa ^^

sv. Jag tänkte lite likadant -- pappa dog när jag var 14, och även om det var tidigt har jag ändå måga minnen av honom.

Och du är otroligt lik din mamma till utseendet ^^

2010-03-12 @ 21:06:49
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Anna

Jag längtar tills imorgon gumman ! Och jag är lätt på twilight maraton, fyfan vi kommer dööööö när vi sitter och kikar på robban i flera flera timmar ;) <3



Och HAHAHA på Ante !! xD

2010-03-12 @ 21:22:02
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0