Pappas brev till mamma.

När man städar sitt rum så hittar man en massa saker. Jag har vetat att detta brev har funnits, har läst det hur många gånger som helst. Men jag hade totalt glömt bort att det funnits. Jag hittade det nu när jag städade och vill dela med mig om vad han skrev till mamma när han var bortrest.

Hej igen! 17/5

I måndags hade vi sol och väldigt varmt hela dagen. Under dagen var backarna och lifftarna öppna. För 50 spänn kunde man åka mellan kl. 10.00-01.00. Det var inte ett moln på himlen och solen går aldrig ner här. Det var nog en upplevelse som är få förunnat. När det stängt lifftarna gick vi ner till discoteket och tog oss en öl och en sväng om. Det var inte precis någon cleo stämning. Här var alla klädda som i skidbacken. Bara det en kul grej.
3 dagar kvar till jag kommer hem, gud vad jag längtar efter dig.
Idag har vi inte haft så bra väder, mulet och hård blåst. Det stängde lifftarna vid 13.30. På torsdag ska vi äta räkor på hotellet i riksgränsen, hoppas att det smakar. Oj! Oj! Jag höll alldelens på att glömma bort att fråga hur det är med magsjukan. Jag hoppas verkligen att den blivit bra.
Nej, det här hjälper inte, jag längtar bara mera efter dig när jag skriver. 1.000.000.000.000 kramar och pussar.
Jag älskar dig.

Peter.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Heheh ja så håll hårt i dom ;)

Åh, va gulligt! Det där är KÄRLEK <3

2010-03-19 @ 17:41:04
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Theodora

Vilket underbart kärleksbrev! Blir alldeles varm denna lördag!



Kramar

2010-03-20 @ 11:59:52
URL: http://theodoraaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0