Saturdaaaay.

Det var hur mysigt som helst att äta middag med min älskling igår. Det måste göras oftare. Och gott var det, men man blev mätt väldigt fort.

Tyvärr måste jag säga att partyt igår inte var så roligt som man hoppas på. Men man fick iallafall träffa lite folk som man inte träffat på väldigt länge. Och fira min kompis Christoffer lite grann också. Idag har han blivit arton bast, så ett stor grattis till honom! :)

Min älskling har gått upp tidigt idag för att skruva i skotern medans jag legat och sovit. Han är väldigt trött så jag lät honom vila en timme eller så, stackarn. Han är så söt snyggingen min, hihi.

Ikväll blir det bara en lugn kväll. Det behövs så att man får varva ner nån gång.

Det här är typiskt min humor, hahahahahaha.


Kommentarer
Postat av: Anna

HAHAHAHA <33

2010-03-30 @ 00:59:54
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0