Slutat för dagen.

Jag och Janina gick en snabbis på stan efter lunchen. Jag inhandlade lite presenter åt min far, hoppas att han kommer tycka om dom! 

Sen när vi kom till skolan så visade det sig att vi inte hade någon kör idag, så nu har jag slutat. Väntar bara på bussen för att åka till min kära man. Jag har även köpt en liten söt sak till honom också. Visar bild på det sen, hihi. Hoppas att han blir glad. 

Nu bär det av till bussen.

Så cool man är i sina getingglasögon, har min nya halsduk på mig också. 
Det är fint väder idag också och ganska varmt så det blev premiär för min skinnjacka, lövly.

Kommentarer
Postat av: Anna

älskling pälskling :) jag vill ha dej här, vi skulle ha askul :D

2010-03-23 @ 17:49:43
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0