Today it is!

Nu börjar verkligen fjärilarna i magen få liv! Min tatuerare ringde imorse och frågade om vi kunde göra tatueringen vid tre istället, en timme tidigare. Jag flög upp ur sängen för att hinna göra mig klar. Och nu är jag det. Har ätit en rejäl portion pyttipanna, det gick inte så fort, men jag fick ner det!

Efter jag gjort min tatuering ska jag på stan med Andreas för att hitta något att köpa till lilla Alice som ska döpas på söndag. Sen ska jag och han sitta och vänta hos hans mamma tills min kära kompis Sandra har jobbat färdigt. När hon gjort det ska vi gå på bio, bara jag och Sandra, och se Shutter Island. Mys! En bra dag helt enkelt.

Gah! Jag ska snart göra min tatuering, min mage alltså, sluta fladdra!

Wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Lycka till :D

2010-03-04 @ 17:18:47
URL: http://sofielindroos.blogg.se/
Postat av: Anneli

Lycka till! visa bild sen!

2010-03-04 @ 17:31:23
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/
Postat av: Anna - Om livet som ensamstående mamma & Hundtokig!

Hittade din blogg via en kommentar hos en annan blogg och blev lite nyfiken då jag såg din titel.

Jag har själv också växt upp utan min pappa, som dog då jag var 2 år. Har senare också levt utan min mamma, då jag blev fosterhemsplacerad vid 3 rs ålder.

Tycker att det är lite spännande att hitta personer med liknande erfarenheter!



Kram

2010-03-05 @ 23:03:00
URL: http://egopix.blogg.se/firsttimeuser

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0