En väldigt trevlig helg.

Min helg har varit undebar. Har bara haft roligt och mysigt och varit överdrivet k*t, haha. Jag, Annah och Annaa är fortfarande i helt extas. Ni kan ju gissa vad vi pratar om hela tiden på skolan, jo, Rob. Haha. Att man kan vara så himla tagen av en enda människa. Det är faktiskt lite sjukt.

Haha måste berätta vad som hände natten efter vi sett Remember Me. Jag och Anna gjorde oss klara för sängen, vi la oss i den och slog igång New Moon. Dreglade till den i två timmar sen gick vi och la oss. Och det sjuka är att båda två drömde om honom. Haha, min dröm var underbar för övrigt. ;) Iallafall, när båda drömde om honom så hade vi rört oss väldigt mycket. Jag vaknade flera gånger av att Anna rörde sig eller att jag behövde vända mig för att jag låg dåligt. Så jag vaknade en gång av att jag låg i mitten av hennes 120's säng. Jag låg på rygg, med huvudet snett åt höger och händerna knäppta på magen. Så någon sekund efter det så vänder sig Annah om och lägger sitt ben över min midja och ler, hon sover fortfarande för övrigt. Jag kunde ju bara gissa vad hon drömde om, haha. Det var lite göllit. ;)

Jag for då till Andreas efter jag vaknat och så. Vi tog en promenad, det var väldigt skönt och det var ju vackert väder. Riktigt mysigt. :) Aja, medans han sprang omkring i huset satt jag på insternet och sucktade efter Rob ännu mer. Tror ni Andreas fattade nå? Nä, inte det. Män (pojkar) alltså. 

Ojsan vad jag drog iväg där med skrivandet. Men jag måste även nämna att mitt prov på fredag inte blir av, det blir en fördjupningsuppgift istället, skööööööööönt! Får se om jag orkar börja med det ikväll. Det skulle vara väldigt härligt att bara ta det lugnt ikväll. Jag tror det blir så också.

Tack för en underbar helg. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0