Fashionshow.

Igår var jag inte så värst positiv, det var som en helt vanlig dag helt enkelt. Jag har legat hemma i myskläder allt för länge. Jag är inte en sån som bryr sig så särskilt mycket hur jag ser ut. Visst, jag har ett dåligt självförtroende och så där. Men jag orkar som aldrig fixa till mig utan jag slänger bara på mig något och sätter på mascara och consiler så är jag klar, låter mitt hår flyga hit och dit bäst det vill. Men imorse ville jag verkligen fixa till mig. Jag vill unna mig själv lite tid till att fixa till mig så att jag känner mig någorlunda vacker och snygg, jag mår mycket bättre av det. Så imorse sprang jag in i duschen när jag vaknade. Rakade mina ben, vilket inte händer ofta, nu är det ju tur att jag har mest ljusa hår på benen. När jag blev ut ur duschen så smörjde jag in hela kroppen med en hudkräm som luktar mango&papaya, mmmm! Klippte tånaglarna, borstade håret och satt mousse i det, lät det självtorka för det framhäver mina självlockar mycket mer. Sedan sminkade jag mig.

Sen slog det mig, jag ska fota lite. Jag har ju köpt en jävligt snygg långklänning som jag ska ha i sommar, jag har ju köpt nya byxor och ny tröja också. Så jag tog fram kameran och fotade en massa. Och nu ska jag göra något som inte händer ofta, jag ska klägga upp bilder på min klänning och dagens outfit. :O

Här är min underbara långklänning som jag fick på halva reapriset på Vero Moda.


 


Och så mina läckra nya jeansleggings från Vila. Och så rotade jag i
en garderob som inte innehöll mina kläder och hittade denna vita blus till.
Skorna är från Andreas i julklapp.


 


Och så här ser mitt hår ut, lockarna är mina och slingorna i håret är mina också.



Det fick mig verkligen att må lite bättre att få fixa till mig själv lite extra. Men nu är jag stressad, ska nämligen med bussen till Andreas nu. Hejs!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Helt och hållet sant, vi måste lära oss att älska oss själv och acceptera våra "brister". Gumman <3 Jag känner mig äcklad när jag tittar på min kropp och det är ingenting jag kan hjälpa..Vi måste lära oss att acceptera oss själva. <3



Åh, va du är vacker gumman! Både på insidan och utsidan. <3

2010-03-02 @ 16:49:58
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Evelina

Så fin du är kusinvitamin! :)

Ta med den klänningen å kom på besök i sommar!! Det vore så kul:)

2010-03-02 @ 18:08:44
Postat av: Anna-Sofia

snygging! ;) skit snygga jenslegging, såna vill jag också ha ;)

2010-03-02 @ 18:54:40
URL: http://tvahundratrettio tre.blogg.se/
Postat av: my

Första tanken jag fick när jag såg klänningen var hur fint det skulle vara med en stor gravidmage under! :D Jeansleggingsen va skitfina! :)

2010-03-02 @ 19:01:54
URL: http://myypettersson.blogg.se/
Postat av: my

Sv: Ja-a, har faktiskt ingen aning om varför jag fick upp just den tanken först. :P Men klänningen är riktigt fin utan en gravidmage också! :)

2010-03-02 @ 22:43:51
URL: http://myypettersson.blogg.se/
Postat av: Anna

Sv: Jag, jag vet inte jag känner mig bara det...Jo det gör jag också och visst finns det dagar som är bättre och andra som är sämre, att man känner sig finare på utsidan gör ju även sitt på insidan.

Det tycker jag absolut att vi borde ha, och snart för jag saknar er! <3



Hihi, varsågod :) <3

2010-03-03 @ 00:07:21
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anna

sv: tack söta du ^^ jag är nog nöjd, hihi :D och jag håller med anna där uppe om vi snackar tjejkväll ;) <3

2010-03-03 @ 13:20:13
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0