Tomorrow it is!

Här sitter jag och försöker göra lite läxa. Det går ändå för sig lite grann. Har gjort lite kemi och nk. Nu tänkte jag skriva lite svenska, inte för mycket, utan lite grann. Kanske fortsätter ikväll, får se.

Förkylningen vill inte ge med sig, kanske för att jag inte äter som jag ska på grund av tungan. Det börjar väll bli lite bättre med den, den är fortfarande ganska svullen, men det gör inte ont och jag börjar mer och mer kunna äta fast föda. Åt en köttfärspaj för ett tag sedan och det gick väldigt bra faktiskt. Däremot förstår jag inte varför den inte slutat vara svullen än, jag suger ju på is som om det var min favoriträtt. Aja, jag ska till aeon imorgon och tatuera mig och då skulle piercaren ta en titt på min tunga. Japp, tatuera mig imorgon! Om jag ska vara ärlig så är jag inte så värst nervös. Det såg inte för hemskt ut när Anna.a gjorde sin, och hon gjorde ändå på det ondaste stället, på revbenen. Men jag får väll ta och bygga upp min fasa och tro på det värsta så kommer det i slutändan visa sig att det inte alls var så farligt. Det funkade för Anna.a iaf, haha.


Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Haha visst var det ;)



Åh, ja det tycker jag :)Ja, det kanske är precis vad vi behöver- bli mer narcissistiska :) <3



Haha, jepp för mig funkade det- piece of cake ;) och fiiin är den :D <3

2010-03-03 @ 15:29:10
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Anneli

Snygging!

2010-03-03 @ 16:53:05
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/
Postat av: Sofie

Lycka till :)

2010-03-03 @ 18:48:02
URL: http://sofielindroos.blogg.se/
Postat av: Anneli

Har jag glömt berätta?!??!



Jag ska till London från mars-augusti. Ska vara aupair igen åt en liten söt kille på tre år, och leka med Adrian på helgerna! Haha. Anledningen är för att jag inte känner att det här yrket passar mig så jättebra även om jag trivs med kurserna. Så nu hoppas jag på att komma in på apotekarprogrammet till hösten - hoppas hoppas!

2010-03-03 @ 19:38:49
URL: http://myinterpretation.webblogg.se/
Postat av: Lisa ^^

Jag har själv en tatuering som går från höften (lite längre ned faktiskt) och som fortsätter över några revben. Det kittlades faktiskt, men jag ska inte förneka att det kändes när tatueraren kom upp mot revbenen. Det gjorde lite ont, men det var ingen större fara -- det var mer obehagligt än smärtsamt.

Det kommer gå bra för dig ^^



Hoppas att din förkylning ger med sig snart!

2010-03-03 @ 20:44:20
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv. Tro mig, det finns ingen som är så kittlig som jag är -- t.o.m. tatueraren blev överraskad när jag började skratta och jag vet inte hur många sår på tungan och läpparna jag kom hem med (jag var tvungen att bita tag i läppen och tungan för att inte skaka av skratt xD).



Jag kan tänka mig att det inte är den bästa känslan när staven slår i tänderna.

2010-03-03 @ 21:11:21
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Lisa

sv. Folk sade till mig hela tiden hur ont det skulle göra just för att det var höften. Du kan nog tänka dig hur sur jag var på dem för att ha skrämt upp mig helt i onödan när allt var klart xD



Det kommer gå bra, men se till att du får mycket socker i dig för annars kommer du bli väldigt yr och det har jag tyvärr erfarenhet av. Jag låg över 1½ timme på "bordet" utan att få socker i mig, och det var nästan ett helvete när jag skulle resa mig upp för att gå på toa. Den resterande timmen gick bättre då jag klunkat i mig nästan en hel flaska Pepsi och proppat i mig kexchoklad :p

2010-03-03 @ 21:20:51
URL: http://liisiish.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbar bild på dig!

2010-03-03 @ 21:52:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0