trettioförstamarstvåtusentio.

Vad det gäller min framtida frisyr på är det fortfarande obestämt. Anna har rätt, jag kommer typ ångra mig om jag gör en liten förändring på håret, för jag är sån. Men det är någon vecka kvar innan jag ska klippa mig. Av de lilla kommentarerna jag fick på inlägget tyckte alla lugg. Och den växer ju ut fortare än om jag skulle raka. Ja, vi får se. Det kommer säkert sluta med att jag bara toppar håret. Det återstår att se.

Idag har jag börjat med kören som jag tänkt på länge. Jag behöver någon aktivitet en gång i veckan istället för att bara sitta hemma. Bara för att göra något. Och det var hur roligt som helst!

Jag försöker hitta en låt som vi sjöng idag men jag kommer bara inte på vad den heter! Så irriterande! Tror jag återkommer med den.

Imorgon är det torsdag, det betyder lov, så f*cking härligt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Sv: Sööötiiiis på dig med gumman! <3



Ja, lugg goodie, goodie! (y) :D Åh, va roligt jag skulle typ också vilja sjunga i en kör :) Jo, fy fan va skönt med lov, men min kropp tog typ lov för flera veckor sen XD puss! <3

2010-03-31 @ 22:44:51
URL: http://annaeva.blogg.se/
Postat av: Marléne

lov behöver nog alla just nu! tur att det är imorgon för annars hade jag däckat under läxor:( puss!<3

2010-03-31 @ 23:48:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0