"Vad söt du är gumman!"

Som jag skrev igår så köpte jag en liten sak till Andreas bara för att vara söt. Han blev väldigt glad över den och tanken med det hela. Detta fick han av mig:


"Vad söt du är gumman, jag älskar dig så himla mycket" var det
jag fick tillbaka, och en massa pussar såklart och en stor bamsekram!
Där det syns lite text står det:

Late at night when I'm sound asleep
Into my heart you softly creep.
I sit and wonder how it could be,
But you must have stumbled across the key.
This key holds the secret to true love and more,
So take it now and unlock the door.
And I pray that we will never part,
Now that you have the key to my heart.

Sen hade jag lite tråkigt och uträttade mina rastlöshet på honom, detta blev resultatet. Jag vek mig dubbel av skratt, vi hade väldigt roligt, haha.



Som ni ser hade vi det väldigt roligt åt detta.
Det klär dig älskling. ;)
Och förlåt för att jag la upp de här bilderna, men ditt hot igår bet inte på mig, haha.
Fick nämligen inte lägga upp de här bilderna. Så om du nu älskling, inte vill att
bilderna ska vara här får du anmäla mig, men jag hoppas att du inte gör det. ;P
Älskar dig! :D


Kommentarer
Postat av: cecilia

ååhh vad söt nyckel vars köpte du den och vad kostade den ?

2010-03-25 @ 17:54:50
Postat av: felicia - livet utan min mamma.

svar till cecilia: jag tror det var på lagerhaus jag köpte den. den kostade ynka 19 kr. :)

2010-03-25 @ 17:58:24
URL: http://filiica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0