About tomorrow.

Det är som sagt mammas dödsdag imorgon. Och jag gör som jag alltid har gjort när den dagen kommer, att försöka förbereda mig för den. Men nu får jag säga åt mig själv igen. För det går inte att förbereda sig. För jag blir alltid överraskad på morgonen varje år. Är helt oförberedd på känslorna som kommer.

Jag sitter just nu och försöker göra en NK läxa. Men jag kan omöjligt fokusera mig. Det går bara inte. Vi ska ha en diskussion och jag håller på att förbereda mig på frågorna, men ingenting stannar. Det far bara rätt igenom. In genom ena örat och ut från det andra.

Jag ger upp. Det här går inte.

Imorgon blir det den värsta dagen, varje år hittills.

Det som kanske kommer få mig på andra tankar är att jag ska hämta min valp imorgon. Jag hoppas att Loka kan få mig att må lite bättre.

Kommentarer
Postat av: sofia

tänker på dig felicia, vet hur det känns att förlora sin mamma.

jag har följt din blogg länge, och du är stark.



all kärlek till dig sweetie!

2010-05-27 @ 22:10:05
Postat av: janina

<33

2010-05-27 @ 22:26:23
URL: http://dennajanina.blogg.se/
Postat av: Marléne

vi kommer finnas här för dej, allihopa <3<3<3 älskar dej snuttan<3

2010-05-28 @ 09:12:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0