Hej allihopa.

Jag lever. Helgen var bara fin. Det var väldigt roligt i Pite. Jag vann bowlingen, höhö. Andreas kunde inte slita blicken från min kropp med min nya bikini. Han sa hela att jag var så fin i den. Sen blev jag helt plötsligt sexig också. Men det är jag ju hela tiden. ;) Tyvärr blev det ingen intervju eftersom tjejen blev sjuk. Lite synd när jag ändå skulle till Pite. Aja, det löser väll sig. 
Igår var jag på kören. Det är alltid lika roligt. Det är bara svårt att släpa sin röv dit för att jag har så lite energi och gårdagen var verkligen inte bra. Men idag ska jag till Andreas, my hero, thank God. Och denna vecka är kort. Jag går bara tills imorgon sen blir det tidig helg. Thank God igen. Hoppas alla förstod det, kristihimmelfärd? 
Aja, nu har jag matte. Blä.

Kommentarer
Postat av: nath

Låter ju inte illa det där med din bikini =)

2010-05-11 @ 20:10:11
URL: http://onlynattan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0