Setting sun.

NP i matte b gick åt skogen, helvete vad svårt... :(

Men klackisarna fanns kvar! Bara det att efter ha provat olika storlekar så kom jag fram till att de var för små. Men jag la undan ett par andra i samma modell men en annan färg. Ska fundera på om jag ska köpa dem eller inte. Har också kikat efter en födelsedagspresent åt Andreas, han fyller ju 20 snart. 20... herregud, han blir ju gammal nu, haha. Nu sitter jag hos honom iaf. Har varit ute och solat i två timmar men nu gav jag upp, det är så satans varmt! Och jag klarar inte av värme en längre tid, blir svimfärdig. Även om jag dricker mycket vätska. Så nu ska jag hålla på lite med bloggen tills han kommer hem från jobbet. Då återstår det också att se om jag bränt mig. Tror han ser det bättre än jag. Synen är ju fucked up när man legat ute i solen.


Kommentarer
Postat av: janina

sv: Tack sötälskling :) <33

2010-05-18 @ 17:29:15
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0