Gomorgon!

Nu tänker en del som känner mig, "Vafan gör hon vaken den här tiden?!"
Jag somnade klockan 21 igår. Min *host* underbara älskling *host* skulle spela ett utav sina nördspel, och jag vill se på IDOL på internet för att hans pappa såg på tv i vardagsrummet. Men han skulle spela. Så jag hade astråkigt och somnade i hans säng. Han väckte mig vid 22 tiden och frågade om jag då ville se på IDOL. "Det är nyheteterna nu, trögis!" (inte bra idé att väcka en felicia som sover...) Så han la sig bredvid mig och sa att han kunde ligga där ett tag tills han skulle spela igen (?!). Han babblade och kunde inte ligga still. Så han fick gå och spela så att jag fick sova i lugn och ro. Sen har jag sovit nonstop till klockan 10 idag. Min underbara älskling fick sova vidare. Och jag fick lite halvpanik när jag inte visste vem som åkte ut i IDOL igår, som tur var så var det inte Jay, hihi.

Ja, gomorgon på er allihopa, önskar en pigg Felicia! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0