Julen är här.

Så var det första advent. Det var ju nyss julafton! Ja, tiden går så snabbt, som alltid. Jag har nördat heeeela helgen. Kul har det varit. Första advent firas med att Andreas pappa fyller år, hipp hipp hurra! Andreas har fått en ny säng, så ska se hur det går att sova i den inatt. Jag är väldigt kräsen över sängar. Får lätt ont i nacken och ryggen. En säng som är helt perfekt, det är Annas de. Fyfasen vilken puddig till säng! Måste fara och knarka lite kudde i den snart!

Andreas och hans lillebror Anton åt på Max för ett tag sedan. Inte jag. Kan ni tänka er? Men. Jag och Fjanten ska in till stan igen och då ska jag äta, haha. Det värker i magen just nu. Så typiskt. När de äter är jag inte hungrig. När vi kommer hem är jag vrålhungrig. Chili Cheese, here i come!

Kommentarer
Postat av: Anna

Haha, du måste komma och dela säng nån dag snutt ;) hoppas du fick dej dina hot creole och chili cheese ! <3

2010-11-28 @ 22:52:38
URL: http://annaahellgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0