Man blir som man umgås.

Jag och älsklingen ska till hans mamma ikväll. Jag har längtat hela veckan. Han fick ett spel förra julen som han konstant satt och spela när vi var där. Jag blev ganska så less om man kan säga så, men jag satt och tittade på lite i alla fall. Förra gången vi var där så testade jag spela det spelet. Och jag är helt fast! Nu förstår jag varför han ville spela det hela tiden. Så ikväll ska jag spela, spela, spela, och se IDOL förståss. Ska bli intressant at se Jay sjunga Bad Romance med Lady GaGa. Personligen blir jag arg för att det ger såna låtar till en person som Jay och hans röst, herregud. Men jag tror han kommer göra det jätte bra! Tillbaka till spelet. Fable II. Ordspråket: man blir som man umgås, passar ganska bra in här. Så min lilla älskling ska få Fable III till julklapp. Ja, han vet om det. Men det som är bra med det är att jag snart kommer få hem det och han måste vänta till julafton innan han får det, MOHAHA. ;)
Som sagt, jag kommer vara okontaktbar i helgen, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0