SATC 2

Jag såg Sex And The City 2 igår. Fyfan vad bra den var! Jag rekommenterar den verkligen!

Och jag som inte är så där jätte intresserad i mode och sånt. Jag köper kläder som jag tycker är snygga. Men det är omöjligt att inte bli inspererad när man ser SATC. En del kläder är helt absurda. Men herregud vilka vackra klänningar och outfits det var i filmen! Jag blev jättesugen på sommar och vackra långklänningar med pärldetaljer. Jag längtar så himla mycket tills jag ska till Sydafrika. Där ska jag shoppa en massa fint och massa souvenier! Sen ska jag kanske fara på safari och få se lejon, giraffer, zebror, ja allt i dess vilda tillstånd och inte på zoo. Åh vad jag längtar!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0