Släktträff på stan.

Äntligen f*cking fredag! Som jag längtat! Jag behöver ett sommarlov faktiskt. Jag är så stressad, slut i kroppen och psykiskt uttmattad. Jag kunde inte vara med på sista lektionen idag. Även om jag tänkte stolka så gick jag faktiskt och sa till min mentor att jag är så satans hängig och tänker fara hem. Jag kunde somna om jag satte mig ner.

Jag gick på stan sedan och gjorde några äranden med Janina. Och tur var det! Jag träffade min yngsta och underbara morbror Mikael (på 27 år) ! Vi ses inte ofta och när vi väl ses så är det på stan. Är ju inte så mycket hos morfar nu för tiden för att både Mikael och hans lillasyster, moster (storasyster) Anneli (på 23 år) flyttat hemifrån. Men jag ska dit till julen när Anneli kommer hem från Liverpool. Ska bli jättekul! Och som jag saknat henne, fy! <3

Jag skulle behöva skriva upp mitt släktträd någon gång. Min kompis Sandra som känt mig sen jag var 4 år gammal förstår fortfarande inte hur min släkt ser ut, haha.

Om ett tag kommer älsklingen hem, sitter hos honom just nu. Det blir en lugn helg, jag tror vi båda verkligen behöver det, igen.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hahaha det är verkligen sant!

Du hörde ju hur mycket jag frågade i bilen påväg hem från bion ;)

2010-11-19 @ 22:19:35
Postat av: Anneli

Jag längtar! :)

2010-11-26 @ 20:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0