Gaspard Ulliel slår Robert Pattinson.

Jag och Marléne är helt besatta av boken fallen ängel, hush, hush på engelska. Den boken jag läste för ett tag sedan. Marléne har nu sen engelska versionen hemma och efter hon läst klart den ska jag läsa den. Och när man läser en bra bok så vill man såklart att den ska göras som film. Det pratas om att möjligen göra den på film vad jag hört.
Så jag och Marléne är helt till oss och för nån vecka sedan försökte vi hitta skådespelare som skulle passa perfekt in till både utseende och rollen. Till huvudpersonen Nora Grey så vill vi att Emily Browning ska spela henne. En fruktansvärt söt tjej!



Och till den mystige, farliga och otroligt sexiga Patch Cipriano är det en självklarhet att Gaspard Ulliel ska ha rollen. Han är otroligt sexig, mystisk till utseendet och det var verkligen honom jag och Marléne såg framför oss när vi läste boken så det klicka direkt. För mig slår han just nu Robert Pattinson.


PUUUUUSS!

Nu få någon verkligen ta tag i att göra den här filmen. Den kommer bli en stor succé!

Kommentarer
Postat av: Kaleido

Det har vart ganska stort snack runt Hush Hush och jag ska försöka få tag i den engelska versionen :)

Älskar Gaspard Ulliel! Han är så otroligt snygg, haha! Egentligen ser han rätt underlig ut, men det är det som är så sött Q_Q

2011-07-18 @ 23:56:16
URL: http://kaleido.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0