Planer.

Äckliga måndag avklarad. Åt middag för ett litet tag sedan och nu har jag packat om igen. Ska sova hos älsklingen ikväll igen (sov där igår också) för att jag ska in med 9 bussen imorgon. Ingen ledig tisdag för mig inte. Att man alltid ska pricka in en tisdag när det är schemabrytande och obligatoriskt. Jag som inte änns har några lektioner på tisdagar!!!
Nåja, lite sovmorgon får jag iallafall. Vi ska nämligen på LTU för en rundtur. Mer vet jag inte, haha.

Sen måste jag ju berätta!! Jag och tjejerna ska på Farmen på lördag! Det ska bli sååååå kul! Vi klättrar alla på väggarna för att vi längtar så mycket!! Och vi ska klä ut oss för att det är maskerad! Jag ska vara Den Onda Fen. ;) Inte hon i törnrosa! Utan typ som tingeling fast lite mer elak. Svart, silver och lila är mina färger. Ska ha lila vingar, hihihihi. Åååååh kan det bli lov nuuuuuu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0