Riktig jävla fredagsmys.

Ikväll är jag hemma med min familj. Jag, pappa, A-K och brorsan har laddat upp för en riktig myskväll. När A-K kommer hem blir det musselsoppa med smått och gott till. Sen blir vi bänkade framför tvn, IDOL, med chips, dipp, dricka och godis. Pappa har även köpt feferonis med fetaost i som jag och han ska gluffsa i oss. MUMS! Jag är redan klar för en riktig jävla fredagsmyskväll. Tagit på mig stora mjukisbyxor, pappas tröja, duntoffler, tvättat bort sminket och använt min ansiktsskrubb som jag köpt idag. Mys, mys, MYS! Nu måste bara A-K komma hem så att vi kan äta, är vrålhungrig!

Hoppas ni också får en bra fredagskväll. Kram på er!

Daddy! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0