The dark fairy.

Jag lever idag. Har mått bra. Man fick köa nästan en halvtimme i baren för att få en drink för att det var så många människor där. Ändå fanns det fyra barer. Så jag hann inte ens bli lite lullig. Men det var kul!

Däremot så trängdes alla när man skulle till garderoben. En slagsmål började precis framför mig och det var näst intill omöjligt att backa. Det var tur att jag inte fick ett slag. Sen höll jag på att bli ihjälklämd när jag skulle på bussen hem också. Mina revben mår inte bra idag. Sen halkade jag också och landade på knät när vi skulle hem. Så det är helt blått nu. Sen har jag ont i hela kroppen för att jag dansade så mycket också.

Men det var kul! ;) Mer bilder kommer sen!

Så här såg jag ut igår. Den Onda Fen.


Kommentarer
Postat av: Isabel

Snyggt ;)

2010-10-31 @ 23:07:16
URL: http://isaabel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0