I did it again!

Jag gick en femtio minuters intensivt stavgångspass. Det är alltid jobbigast i början innan man kommer in i takten. Speciellt för mig som inte har någon kondition. Jag ökade takten hela tiden. Tyckte inte att jag blev speciellt svettig. I slutet var jag det. Och när jag väl kom in rann svetten ner för ryggen och ansiktet. Kläderna klibbade på hela kroppen. Precis som det ska vara. Ska försöka gå ut och gå imorgon också ifall jag hinner hem innan älsklingen. Ska till honom imorgon. :)

Måste verkligen peppa mig själv. Att ställa sig framför spegeln och nypa sig i fl**ktet funkar, haha.

Kommentarer
Postat av: FlizanLizan

Hejsan



Äru sugen på en design så kostar bara mina designers 75 kr eller 100 :P

2010-09-29 @ 20:33:23
URL: http://flizanlizan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0