I wanna be a part of something i don't know.

Nu är musiken äntligen i full gång. Idag blev vi indelade i grupper till Ensamble B kursen och jag hamnade som tur i min älskade Janinas grupp. Vi fick höra de tre låtar vi ska vara klara med på tre veckor. Och vi ska börja med en Miley Cyras låt. Hennes nyaste singel. Och jag vettefan hur jag ska kunna spela trummor till den. Det är en väldigt svår låt. Men med min talang ska det nog gå, inget är omöjligt. ;) Nä, men seriöst, det kommer bli en utmaning. Det är även en väldigt bra låt enligt mig. Det fanns bättre låtar man kunde få, men de andra grupperna fick dem, bland annat Lady GaGa - Let's Dance. Här är iaf låten jag ska klara av att spela på trummor på två lektioner, haha.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0