Jag <3 mexikansk tacopaj.

Nu är det bara en dag kvar så är det helg, äntligen! Jag hatar verkligen skolan, usch.

Idag provade vi studentmössor, ska bli så kul! Längtar som en griiiis till studenten. Självklart tog jag en lila strimma och en lila pärla, höhö. Däremot så var det fisk idag på skolan så jag åt det vegetariska men ändå inte mycket för att jag inte var hungrig. Sen gått på stan och provat jeans, sen gått flera hundra meter, suttit på en buss, väntat på en annan, åkt med den och sedan gått hem. Så jag är vrålhungrig och astrött. Köpte mig en mexikansk tacopaj så nu ska jag ta och vräka i mig den. Sen ska det firas. Vi har ett födelsedagsbarn hemma. Min lådsasmamma fyller 39 år. Så pizza till middag och tårta på det sen, mmm!

Sen drar jag till min man, har sovmorgon imorgon, höhö. Lycka!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Den tacopajen är god den=D Grattis till din lådsasmamma!!!=D

2010-09-09 @ 17:38:35
URL: http://hannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0