Ont i stjärten.

Och så var helgen slut, igen. Igår var jag som sagt hos Mallis och myste hos henne och red på hennes pålle. Hur kul som helst! Han var verkligen jättesnäll. Till och med Mallis var lite chockad över att han inte testade mig lite mer, han var helt perfekt! Däremot så har jag väldigt ont i rumpan och i ljumskarna idag. Men de var de värt! Har tyvärr inga bilder på när jag rider, de är på Mallis telefon. Men om jag får tag i dem så ska jag visa upp dem.

Just nu är jag hos älsklingen. Vi ska snart äta middag och sen ska vi fara och sova hos mig. Tack gode Gud att jag har sovmorgon imorgon, tyvärr går jag till 17, men är ledig på tisdag, hihi.

Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-12 @ 20:53:50
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: Marléne

hahahah xD du får bilderna sen :)

2010-09-14 @ 22:11:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0