Simon - Låter du när du har sex?

Igår var jag och älsklingen på bio med Simon och Kajsa. För övrigt så visas de inga bra filmer just nu. Men vi var och såg på I rymden finns inga känslor, med Bill Skarsgård, haha. Den var faktiskt väldigt bra så jag rekommenderar den!

Idag har vi varit och skjutsat Simon långt bort åt helvete så vi har mest suttit i bilen idag. Vi såg en film för en stund sedan, Green Zone. Den var också ganska bra.

Och imorgon är det skola igen. Jag är redan döless, fy. Går till 17 dessutom. Plus att jag måste få en tid med syon, men nu när skolan börjat är hon självklart okontaktbar, fullbokat och gud vet vad. I hate Gymnasiebyn. Jag har iaf sovmorgon, ett plus. Behöver nog det, känns inte som att jag vilat upp mig alls i helgen. Min kropp är död, mitt huvud likaså.

Nu ska jag mysa med plutten!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0