Wisper words of wisdom.

Jag hade min första sånglektion idag. Nu sista året ska jag inte ha trummor som huvudinstrument. Jag känner att jag inte kommer orka att ha Trummor/slagverk C. Har fortfarande någon lektion kvar i Trummor/slagverk B och så spelar jag trummor på Ensamble B kursen. Så trummor kommer jag fortsätta att hålla på med. Men vid sidan av kommer jag ha en sånglektion på 30 minuter varje vecka. Och jag hade min första idag. Var supernervös när jag åkte till skolan idag. Men min sånglärare är så positiv och bra att det gick överdrivet bra för mig. Vi gjorde lite sångövningar, testade min röst och mitt stöd och börjat sjunga på en låt. Let it be har jag till läxa till nästa gång. Det känns skitroligt. För nu kan jag gå och gapa bäst jag vill och träna när som helst istället för att passa in en tid hemma då ingen sover eller ser på tv, för då kan jag inte drämma på trummorna. Känns skitbra. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0