Feel the good vibe.

Jag har lov, and I'm lovin' it! Kan snarka hur länge jag vill på dagarna, även om jag inte snarkar, förutom då jag är jävligt förkyld. Jag sitter hos älsklingen just nu och klockan är mycket. Han ligger och sover, sötskiten min! HAHAHAHAHA, tittade precis på honom, han ligger bakom min rygg. Han har kastat av sig täckerna och ligger helt utsträck på sängen, totaly naked! HAHAHAHAHA, han är så söt min älskling! Ojoj, vad jag ska reta honom imorgon då han ska iväg till jobbet, MOHAHAHAH! Åååh, min älskling! :D

Jag sitter uppe för att jag inte kan gå och sova klockan 22 när han ska sova. Så jag har suttit och spelat lite sök-och-finn, suprise? :P Poppar musik i öronen också, PIGG! Men, jag tror jag ska stänga ner nu och gå och knuffa bort min älskling och sno alla täcken, MOHAHAHAH! Natti! ;)

Hittade denna låt på måfå, den är ganska bra, en partylåt helt enkelt!



P.s - snart, snart, snart, snaaaaaaaaaaarrrt!!! :D - D.s

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0