Fly just like a bird.

Jag sitter och diggar musiken från filmen RiO, så jäkla bra, filmen också! Väntar på att min älskling ska sluta jobbet. Yes, jag är fortfarande hos honom. Ska sova här ännu en kväll också. För idag är det den 20:e, vilket betyder 5 år 8 månader. ;) Vi har slutat fira månader för lääääänge sedan. Men vi ser gärna till att vi är med varandra varje 20:e. Men ikväll ska vi faktiskt fira lite. För vi ska fara och se på Red Riding Hood, gissa vem som fick välja, hihihihihi. Men imorgon ska vi till mig och vara där hela helgen! Påsk i P-holm, de är de inte många som klarar av, knappt jag! Hahaha. Då blire premiären för Rosé! VAD GÖR VI, NU KÖR VI! EN TVÅ TRE, FANTA OCH ROSÈ!

Sen, grattis världens bästa farfar som fyller 68 år idag!

Soon, very soon. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0