Fortfarande skeppsvrak med stukade fingrar.

Så, vad skrev jag sist? Jo, skeppsvrak. Det är fortfarande samma. Har iallafall gjort bort en diskussion igår, de var skönt, fick VG på den, score! Men, den här jävla rapporten. Det blev inte att skriva på den i tisdags, för då gick allt fel för mig. Kunde inte fara hem på direkten när jag slutat skolan, så jag for till älsklingen ett tag. Sönderstressad som jag var så for jag äntligen hem och så fort jag stiger innanför dörren så klämmer jag fingrarna i den, dumma hund som distaherade mig. Så jag bröt ihop och gick och la mig klockan 21. Igår for jag återigen till älsklingen för att jag hade sovmorgon idag. Det blev inge pluggande igår heller. Sedan försov jag mig imorse så det var ingen idé att fara på min enda lektion idag, hade hunnit vara en halvtimme sedan hem igen. Men nu sitter jag fast hos honom. Pappsen svarar inte när jag ringer och kan på så sätt inte ta mig hem. Jo, bussar går, men inte hem till mig som är långt bort åt fan in i skogen. Men, jag skrev ut lite fakta papper igår som jag nyss gått igenom, så lite har jag pluggat idag. Sen när jag kommer hem vid 16 tiden är det stenhårt plugg tills rapporten är klar. Jag lär inte sova något inatt, härligt. Men, sen får jag ju lov imorgon, HÄRLIGT! Men, igen, det är även plugg på lovet också för engelska prov och inlämingsuppgift i religion. Plus beställa bal och studentklänning och köra lite bil, plus tatuering! Jag har inte en lugn stund!

Jag träffade min moster i tisdags också! Eller syster, som jag alltid säger nu för tiden, när hon bara är 5 år äldre än mig. Hon och hennes fiance kom in till stan och vi tog en liten fika innan de skulle vidare. Hon var bara på snabbesök i Sverige då hon bor i Liverpool. Men det var jätte mysigt och roligt att få träffa henne. Det var också första gången jag träffade hennes pöjk, så roligt! Sen kommer hon hem om en månad igen ungefär och ska bevittna min bal och student, JOY! :D

Sen trodde jag igår att jag fått en liten spricka i någon utan mina två fingrar som fick ta smällen mellan dörren. Älsklingen tejpa dem åt mig och idag är det mycket bättre. Så jag fick bara en ordentlig smäll. Fortfarande lite öm, men de var nog bara en stukning eller något, en rejäl smäll helt enkelt. Ont som satan gjorde det. Ska erkänna att jag började gråta, men det var nog mest allt som kom fram när det blev aj aj i fingrarna. Skönt var de att gråta iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0