Springbreak.

Nu har jag ÄNTLIGEN fått lov. I can't believe it! Hur de gick med rapporten vill jag inte ens ta upp, så de så.

Just nu väntar jag på att min man ska komma hem så att vi får fara till hans mamma nån gång. Stackarn fick jobba över, som vanligt på fredagar.... I helgen ska vi som sagt då, vara hos hans mamma och bara mysa. Skönast.

Just nu känns de som att jag kommer somna tidigt ikväll, kanske redan efter Så ska det låta. Älskar det programmet! Peter Sethman är så jävla söt och rolig! Och bra låstar spelas de också. Roligast var ju när Fredde var med och den gamla Ronny&Ragge låten, Rara Söta Anna, sjöngs. Aja, inget mer intressant att säga. Trevlig helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0