Mycket på en dag!

Idag har jag hunnit med mycket. Imorse for jag och Marléne till Piteå för att träffa våran tatuerare. Vi tog först en trevlig fika och sedan gick vi dit för att prata med honom. Det gick snabbt och enkelt, känner fullt förtroende för honom! Ooooh, snart, snart, snart ska jag göra min käraste älsklingstatuering! Det är sjukt vad jag längtar!
Sen gick vi på stan ett tag och jag hittade mig en superfin jumpsuit! Hittar ingen bild på den så kanske fotar den sen, haha. Sedan for vi hem till Luleå igen och gick och åt lunch på skolan. Efter det så repade jag lite med "bandet". Och efter det gick jag in mot stan för att föra över lite pengar till mitt konto för att kunna betala tatueringen och resan till Alanya som blir av om en och en halv månad! Sedan gick jag och dödade tid på stan och inhandlade den sista boken i TrueBlood serien. Efter det hade jag tid hos frissan. Alltid lika roligt att gå till min frisör. Hon kommenterar alltid mitt hår och hur mycket hon vill ha det pågrund av längden och lockarna, hihi. Skitkul!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0