=)"#&"#((0%£5{\@&!!!

Allt började väll ändå bra idag. Jag var inte allt för nervös. Jag fick allt beskrivet för mig. Fick mitt lugnade medel och bedövning, sen satte de igång. 20 minuter senare känner jag att de dras trådar i min mun.

"Jadu Felicia, jag kan tyvärr inte ta ut tanden idag. Den sitter vid ett knepigt läge. Vid ett viktigt blodkärl, och vid bihålan. Jag vill inte riskera att röra tanden ifall blodkärlet skulle spricka eller att tanden far in i bihålan. Så vi måste få lite mer röntgenbilder på dig innan vi kan ta ut den"

Och inte fan brydde jag mig om de, då. Jag var hög som ett hus. Var jag till jag kom hem och däcka på kudden.

Men nu, nu är jag arg! För nu har bedövingen släppt, och jag har JÄVLIGT ont. Knarkat i mig två panodil och min smärtstillande tablett, som inte har börjat verka ännu. Varför gå in och försöka ta bort ett tand när både blodkärlet OCH bihålan syntes på den röntgenbild de redan hade! Hon såg ju att blodkärlet var nära tanden, DÖÖÖH?!
Jag är förstås arg för att jag har ont men att tanden är kvar. Jag ska inte ens behöva ha ont!

Åh, de här är verkligen en dålig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0