Fint hår åter igen.

Igår var det Grekiskt tema som gällde här hemma. Det var väldigt mysigt och vi åt gott, drack gott och badade badtunna! Imorse var jag tvungen att gå upp vid 8 tiden för att fara in till stan och klippa mig. Toppat genom håret och klippt lite kortare lugg. Jag är nöjd! Sen har vi shoppat två linnen till A, köpt maxmat och sen varit hemma och sola. Nu är han med en kompis, skulle kolla på när han kör kross, kul.... Ikväll blir det nog bara att ta det lugnt. Jag har haft ont i sidan, vid revbenen i två dagar nu. Den där huggande känslan man får när man säger att man har ont i hjärtat. Det vägrar släppa så det är säkert någon nerv som är i kläm. Jag kan inte skratta, för då gör det jävligt ont!

Nu ska jag se någon film och kanske ta en powernap. Hejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0