Snuttebarnet.

Ikväll fick jag äntligen träffa henne igen, och oj vad vi har snackat, och snackat, och snackat lite till. Vi kan snacka vi, och mycket skit, hihihi. Så nu är jag på lite bättre humör.

Jag har inte kunnat äta så mycket idag, men åt två varma mackor för ett tag sedan, men magen sa till direkt, aj aj. Så nu ligger jag i brorsans säng (min gamla och enormt mysiga säng) och tror jag stannar här inatt, mysigt och svalt!

Åh jag saknar Isabell redan, jag vill bara goosa och snooza, och snacka. Herregud vad hon ska börja prata när jag kommer, och det är som att hon ser mig direkt. Det var en massa ansikten framför henne ikväll, och så när jag dök upp i bild var det bara mig hon såg. Åååh, snuttebarnet mitt! På fredag får jag se henne igen, då syrran fyller år. Längtar som attans! Vill inte att hon ska åka tillbaka till Norge, kommer sakna henne så mycket!

Isabells första kräftfiske, i sin morfars famn med en kräfta.

Och så ska hon bli en lappunge, här i lappkåtan framför elden på kräftskivan.


Kommentarer
Postat av: Hemmafru i Florida

Men gud sa cute!!



Alt bra med dig??

2011-08-20 @ 14:48:47
URL: http://mylifeinparadise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0