Tååååårta!

Idag blir det tårta för fulla muggar! Idag fyller syrran tonåring, 13 år, snart är hon verkligen en RIKTIG fjortis, även om hon är väldigt nära... Det blir även gomat, som alltid på fredagar. Isabells farmor har även också bakat två tårtor, minst, så idag ska vi äta och åter äta! Tror jag kommer vara höggravid ikväll när min mage kommer svälla som attans efter all mat och gofika! Sen kommer ju Isabell också, hiiiihihih!

Just nu tvättar jag kläder för fulla muggar till Grekland. Sen vill jag att min älskling ska komma hit NU, för han har köpt nya rakblad till mig, och jag vill verkligen gå och duscha och raka mina håriga ben! Vill inte sitta här lurkig som en bajs när alla gäster kommer...

Sen är det ju en speciell dag imorgon.... Den 20:e, vilket betyder 6 år tillsammans och 2 år som förlovade, herre min skapare.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0