Timmar blir veckor.

Hej mina trogna läsare! Jag har ångest som vanligt, om mitt liv överhuvudtaget. Idag ska jag be pappsen hjälpa mig med ett cv som jag ska in på ICA med. Sen MÅSTE jag börja köra mer bil. Åh, äcklig jävla liv som alltid är stressigt och ångestfyllt. Iallafall för mig. Andra klarar av den här pressen alldelens utmärkt, men inte jag. In till stan måste jag också, köpa och fixa lite grejer inför resan. Packa, på dop, ja hallelujah.

Det var ändå en bra dag när jag vaknade. För att jag kanske ska ner till byn idag och träffa min lilla snutteunge. Hoppas verkligen att vi ska det. Men sen tog väll själva livet över. Ångesttrycket i bröstet, blö.

Ja, jag vet att bara jag kan göra något åt det. Och jag ska det, men i min takt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0