Kräftfisket börjar.

Hej, jag har fortfarande inte riktigt kommit över min frustration att tanden inte plockades ut. För jag hade ont imorse igen när mitt smärtstillande hade farit bort. Nu är det helt okej, när jag tagit medicinen. Jag är svullen och det gör ont om jag tar på kinden och när jag skrattar. Har tappat lite känsel i gommen också, men det ska fara bort så småningom, hoppas jag, den känns bortdomnad. Jag skulle kunna visa en bild då jag trycker på båda kinderna så ni får se hur svullen jag är, syns inte så bra om man bara tar en bild. Men kan inte fota när jag måste använda båda händerna.

Iallafall. Idag börjar det årliga kräftfisket. Ska bli så mysigt! Däremot är jag nykter idag och mest troligt imorgon också, på grund av att jag äter smärtstillande som verkligen inte får kombineras med alkohol. Så får se hur jag känner imorgon eller på lördag. På lördag är det viktigast att inta lite alkohol, för då är det kräftskiva! Jag är inte så förtjust i kräftor, men jag smakar varje år och börjar gilla de mer och mer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0