Home alone.

Imorse vaknade jag inte ens till alarmet. Så de blev att se julkalendern på SVT play. Igår kunde jag inte ta mig ur sängen, så de blev samma prossedur då också. Men jag har varit hurtig idag. Jag är på min tredje maskin med tvätt. Däremot känner jag mig inte så hurtig. Igår började de göra ont i min vänsta njure och under dagen har det bara blivit värre. Så nu får jag hugganfall ibland. Ingen aning om det är en början på ett njurstensanfall. Så jag dricker en massa vätska nu ifall de finns små kristallstener där. Vill verkligen inte få ett anfall, för de gör fruuuuuktansvärt ont! Och då är det bara in på akuten, vilket jag inte vill. Har aldrig farit in på akuten förut, läskigt ju!

Jag är iallafall ensammen hemma, så fruktansvär skönt! Gjort pyttipanna med ägg till middag och ligger i soffan och ser på tv och myser med hunden.


Kommentarer
Postat av: Janina

Sv: Här har du den http://kosmetikan.se/paletter/120-eye-shadow-palette-warm-dark/



Blir ju dock lite mer med frakt :)

2011-12-07 @ 21:04:31
URL: http://dennajanina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0