Många fina paket.

Jag har äntligen kommit hem, för två dagar sen. Haft lilla julafton och fått ännu mer fina packet! Jag fick min smoothiemixer tillslut, så jag kan mixa en massa smoothies i Ö-vik! Har inte lyckats uppdatera något för att jag for till Andreas i måndags och han har inget internet.

Ja, nu är det inga många inlägg kvar i den här bloggen. Till det nya året skaffar jag en ny. Dags att börja mitt liv på riktigt. My job here is done, soon. I min nya blogg så ska man få följa mig på min resa till blivande frisör! Jag börjar bli riktigt nervös nu, fyra veckor kvar, sen börjar jag plugga igen. Shit, inge mer sova länge och vara uppe länge. Kommer vara död efter en vecka känns de som, haha. Aja. nu ska jag se film, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0