Tjuvarnas Jul.

Jag kanske inte ska hurra över mixern ännu. Visade sig att det var brorsans som han vunnit när han sålt "jultidningar". Men man kan ju alltid hoppas!

Jag ska iallafall lägga mig i sängen nu som kommer vara kall och mysig. Tänkte läsa lite bok också. För jag är egentligen inte trött. Men imorgon ska jag ta mig upp 07.00. Jag har nämligen bestämt mig för att ställa om dygnet nu, på riktigt! Klockan 07.15 börjar julkalendern som jag bestämt mig att följa iår. Den verkar ju vara spännande också. Ja, jag är barnslig. Men jag älskar allt med julen! Lyckligaste tiden på hela året! Längtar så tills jag och Andreas får flytta till eget och pynta vårat eget hem, baka massa gott, lyssna på julmusik och bara mysa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0