Dag 17 - Mitt favoritminne.

Den här var riktigt svår ska jag be och få tala om. Jag har många minnen jag tycker om. Inget favoritminne precis. Det bästa är säkert något med Andreas. Ja, senaste gången vi firade årsdag. Alltså i augusti då vi hade 5 års dag. Då insåg jag att min kära fästman kan vara väldigt romantisk bara han anstänger sig, hahaha.

Jag överlät allt ansvar till honom. Ska jag erkänna var jag lite nervös, haha. Men han överraskade mig med att han hade bokat ett kärlekspaket på ett hotell. Det innehöll ett fat med godsaker, champange och fem rosor med ett kort. Fyfarao, jag visste inte vad jag skulle säga eller hur jag skulle bete mig. Blev väldigt imponerad, haha. Ja, vi drack champange på sängen och åt lite godsaker. Sen gjorde vi oss redo för middag. Hur gott som helst! Sen när vi kom upp på rummet igen somnade Andreas av utmattning, hahaha. Så det blev stackars mig som fick ligga vaken och se på film ensammen. Men det är ändå mitt bästa minne (som jag kommer ihåg).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0