"I just had sex, and my dreams came true."

Jag kom till älsklingen för ett tag sedan. Väntar på att han ska komma hem så vi kan börja göra tacos. Fyfarao vad gött!! Jag är ashungrig. Min mage skriker. Sen så måste han hjälpa mig med engelskan. Jag tar mig ingenstans. Och jag som nyss babblat engelska i två veckor. Har typ glömt bort hur man pluggar, hahaha. Sen ska vi bara mysa och se en film. Det är hockey ikväll, vilket betyder att vi är ensam hemma, hihihihi.

Idag har jag lagt till min röst i stämmorna i låten vi ska ha till vårat projektarbete. Jag var asnervös innan. Men det gick ju hur bra som helst. Felen jag gjorde kunde man räkna på en hand. Så det gick jätte snabbt. Känner mig stolt och mallig, höhö. ;)

Sen dunkar jag musik som vanligt. Just nu..... I JUST HAD SEX. AND IT FELT SO GOOD..FELT SO GOOD.....

Det vattnas i munnen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0