Jag är slående lik.

Varje gång jag ser ett kort på mamma, i olika vinklar och hårfärger, kan jag inte låta bli att känna pirret i magen. Likheten slår mig varje gång. Vetenskapen att detta är min mamma. Min vackra mamma, och att jag är så himla lik henne.

Jag har kontakt med en del av mammas kompisar, som jag skrivit tidigare. En utav dem skickade några bilder på henne. Och likheten är slående. Ibland när jag ser nya kort på henne tror jag för en halv sekund att det är jag på kortet. Det är jätteläskigt.

Min vackra mamma. <3


Kommentarer
Postat av: LenaW

Jag har sagt det förr och jag säger det igen - du är jättelik din mamma! Det tänker jag varenda gång jag ser dig - stora kramen till dig

2011-03-02 @ 08:55:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0