Maria-dagen.

Grattis alla Marior på eran dag! Även mig då, som också heter Maria, hehe.

Jag sitter hos Andreas och tar de lugnt medans han är och jobbar. Jag drömde en jättejobbig mardöm inatt, fy. Jag var jätte konstig imorse, nä fy igen. Så jag tänkte gå ut och gå i det (äntligen) härliga vårvädret. Från att vara -30 är de nu +3, hihi! Men, jag har glömt mitt headset hemma och jag vill inte gå omkring med Andreas bamse-headset ute. Iofs är det ju bara i byn, vem fan bryr sig. Men ska gå och gräva här och se om jag hittar nån, haha. Bajs och hej!


Kommentarer
Postat av: Hanna

Ja nu känns det att våren är påväg=D Så gött!! Drömmer om att ha lite lättare ytterkläder på sig.

2011-02-28 @ 18:00:09
URL: http://hannabus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0